طراحی داخلی مینیمال ترند ۲۰۲۴

شاید تا به حال عبارت طراحی داخلی مینیمال را شنیده باشید. سبک مینیمیال به طراحی و چیدمانی گفته می شود که با ساده‌گرایی و اجتناب از موارد غیرضروری، تمرکز بر چیزهایی دارد که در زندگی روزمره‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند و از اهمیت بالا برخوردارند و روز ‌به‌ روز هم طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. این سبک برای افرادی مناسب است که اعتقادشان بر این است که زیبایی در سادگی است و علاقه دارند محیط خانه‌شان کمترین آشفتگی بصری را داشته باشند.

در سبک مینیمال از تجملات بیهوده استفاده نمی شود و در صورتی که تمایل به استفاده از این سبک را در فضای خود دارید در همین ابتدا باید بدانید که بر روی تجملات خط قرمز بکشید.

در این سبک از تنوع رنگ در فضا پرهیز می شود و بیشتر از رنگ های نزدیک به هم و روشن استفاده می شود. در واقع از نظر طراحان داخلی، این سبک زندگی را به جای بهتر تبدیل می کند تا اینکه منزل شبیه به نمایشگاه دارایی شخص باشد.

مبلمان مینیمال

معمولا در منازل ایرانی، مبلمان پر زرق و برق و تجملاتی بسیار دیده می شود که کاملا مخالف مینیمالیسم است. در این سبک، از مبلمان بسیار ساده و بیشتر هم از مبلمان طرح تدی استفاده می شود که پارچه های پرز دار دارند. در واقع مبل تدی یک نوع مبلمان است که از پارچه تدی برای پوشش قسمت‌های مختلف آن استفاده می‌شود. این نوع مبلمان به دلیل استفاده از پارچه تدی، دارای ظاهری شیک، لطیف و دلپذیر است. الیاف بلند پارچه تدی به مبلمان طراوت و نرمی طبیعی می‌بخشد و تجربه نشستن را بسیار راحت و لذت‌بخش می‌کند..

مبل تدی به دلیل خواص پارچه تدی، دارای حالت کرکی ظاهری است که به آن جذابیت و زیبایی اضافه می‌کند. همچنین، پرزهای کوتاه‌تر پارچه تدی باعث می‌شوند که مبلمان تدی به ندرت پرز بیرون بیاندازد و به آن ظاهری تمیز و مرتب بخشد. مبل تدی به دلیل استفاده از پارچه پشمی و الیاف بلند، علاوه بر ظاهر زیبا، دارای خواص عایق حرارتی است. این به معنای این است که در فصول سرد سال، مبل تدی به شما حس گرما و راحتی می‌دهد و در فصول گرم نیز از انتقال حرارت جلوگیری می‌کند و باعث احساس خنکی می‌شود.

پارچه های مورد استفاده در مبلمان تدی

پارچه مبلی مدل مون، پارچه مبلی ازکات و پارچه والنتینو از پارچه های بدون خواب و پرزدار هستند که در صفحات مربوط به آن ها به صورت کامل تفاوت های آن ها توضیح داده شده است.

جهت خرید عمده انواع پارچه های مبلی طرح تدی با فروشگاه پارچه مبلی نصیری تماس حاصل فرمایید.

زهرا اسدی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *